DET FÅR DU
Uanset om du har en webshop eller en simpel hjemmeside, kan du bruge Google Ads til at skaffe flere kunder. Og afkastet af hver en investeret krone kan måles med Google Analytics.
Vi er Google Ads specialister og vil gerne hjælpe dig godt i gang med at annoncere eller optimere dine nuværende kampagner.
LAD OS TAGE EN SNAK

OPSÆTNING AF GOOGLE ADS SPECIALISTER
Hos Beruf hjælper vi dig med, at komme godt i gang med din annoncering på Google Ads, med at opsætte din Google Ads-konto, dine kampagner og din målretning efter “best practice” og sikrer dig, at du kommer godt fra start med din annoncering.
Vi laver søgeordsanalyser ud fra dine produkter, dine konkurrenter og din hjemmeside, via en række søgeordsværktøjer. Alt dette i samarbejde med dig, så vi også udnytter din ekspertise på markedet samt din viden om netop din målgruppe og vores ekspertise indenfor online annoncering, Google Ads-opsætning og målretning.
Opstart af Google Ads indebærer
- Oprettelse og opsætning af Google Ads-konto
- Søgeordsanalyse (bl.a. baseret på hjemmesiden, konkurrenter samt div. søgeordsværktøjer)
- Dialog om målsætning, målgruppe, budget, budskab, mv.
- Opsætning af Google Ads-kampagner og -annoncegrupper på søgenetværket (inkl. annoncetekster og søgeord)
- Oprettelse af annonceudvidelser (så annoncen fylder så meget som muligt)
- Splittesting af annoncetekster, så vi kommer ud med budskaberne på den bedst mulige måde
DET SIGER KUNDERNE
Vi benytter Beruf som samarbejdspartner til flere af vores kunder og både vi og vores kunder er rigtig glade for samarbejdet.
Hele teamet bag Beruf er profesionelle og dedikerede, hvilket gør at vores kunder har oplevet et markant løft i kvaliteten, i arbejdet med Google Adwords.
⭐⭐⭐⭐⭐
– Lasse Møller, Markedschef – Benjamin_Creative
Du er i trygge hænder!
I 2017 valgte vi at flyttet vores online aktiviteter, som Google Adwords og displayannoncering fra et større mediebureau til Beruf og er meget glade for samarbejdet.
Hos Beruf er man i trygge hænder, de er yderst kompetente og har stort indblik i og forståelse for de behov vi har som shoppingcenter med en bred og uhomogen målgruppe.
Beruf har lavet vores Adwords optimering, hvilket har spillet en stor rolle i væksten af besøgende på vores hjemmeside og i SlotsArkaderne det seneste år. Vi ser frem til fortsat vækst i samarbejdet med Beruf 🙂
⭐⭐⭐⭐⭐
– Christina Nymand Nielsen, Center marketing manager – SlotsArkaderne
Beruf har løftet vores digitale synlighed til det næste niveau. Der ydes utrolig kompetent vejledning i alle aspekter af digital markedsføring.
Den løbende dialog og afrapportering – giver et fantastisk indblik i konverteringsrater og samtidig tryghed i, at vi får fuld valuta for vores Adwords budget.
⭐⭐⭐⭐⭐
– Jacob Haugaard, Urbanrangercamp.dk
HVAD ER GOOGLE ADS?
Med Google Ads har du mulighed for, at vise annoncer for din målgruppe, når de søger på Google efter dit produkt. Google Ads er en måde, hvorpå du kan sende betalt trafik ind til din side, på nøje udvalgte søgetermer.
Du får altså mulighed for, at betale dig til gode placeringer på Google, overfor kunder der har et behov som du kan opfylde.
Vi hjælper dig med, at få sat dine kampagner godt op og sørger løbende for, at du får vist de rette annoncer, på de rette tidspunkter, på de bedst mulige placeringer til den bedst mulige pris.
VORES TILGANG TIL GOOGLE ADS-ARBEJDE
Se figuren nedenfor og læs om vores metode til at give vores kunder mest kvalitet for pengene. Du er velkommen til at sende en besked, hvis du har spørgsmål eller ringe til os.
VÆLG EN MARKETINGPAKKE
Standard
Fra 5.800 kr pr md
LAD OS TAGE EN SNAK

GOOGLE ADS OPTIMERING
Først og fremmest er det vigtigt at forstå, at Google Ads ikke er en engangsopsætning, hvorefter det hele bare kører på skinner – det hele kører, men det kører som oftest af skinnerne, hvis ikke man hele tiden optimerer ud fra den data man får ind.
Vi sørger for, at du hele tiden bliver fundet på de rigtige søgeord, byder således at du får de mest lønsomme placeringer og hjælper dig med at få så højt et kvalitetsresultat som muligt – kvalitetsresultatet er Googles vurdering af din relevans i forhold til det enkelte søgeord.
Desto større relevans Google vurderer du har, desto bedre placeringer og billige klikpriser får du.
Det er altså yderst vigtigt, at du hele tiden optimerer ud fra den data, Google Ads indsamler til dig, for at sikre at du vises på de korrekte tidspunkter, på de bedste placeringer og til den mest lønsomme pris.
Optimering – Google Ads indebærer
- Løbende optimeringer
- Søgeordsoptimering (tilføjelse af søgeord der performer og ekskludering af negative søgeord)
- Splittesting mellem annoncer (evt. oprettelse af annoncetekster der matcher kampagner, tilbud eller andet tidsbestemt)
- Løbende budjusteringer
- Løbende arbejde med at skaffe bedre kvalitetsresultater
- Løbende arbejde med præcision af målretning (tid, sted og placering)
- Månedlig rapport
- Løbende overvågning
MULIGHED MED GOOGLE ADS
Der findes i Google Ads en lang række andre muligheder end blot almindelig annoncering i Googles søgenetværk. Muligheder der – hvis de bruges korrekt og til de rette formål – er yderst værdifulde.
Nedenfor ses en kort beskrivelse af disse – en beskrivelse der kan uddybes hvis ønsket.
Søgenetværkets muligheder
Search-kampagne: Den hyppigste brugte annonceringsform i Google Ads. Her kan du byde ind på specifikke søgeord og derved være synlig med dit budskab, når brugerne laver relevante søgninger i Google.
RLSA-kampagne (Remarketing Lists for Search Ads): Giver mulighed for at målrette annoncetekster/bud særligt mod tidligere besøgende af siden.
DSA-kampagne (Dynamic Search Ads): Er en dynamisk kampagne, som er god hvis man har stor udskiftning i sit produktsortiment (eksempelvis på en tilbuds-landingside).
Shoppingkampagne: Også kaldet “billedannoncer” – her bliver dine produkter vist visuelt, når en kunde søger efter det på Google.
Displaynetværkets muligheder
Displaykampagne: Annoncer på Googles displaynetværk – Du har mulighed for at vise bannere med kampagner, dit brand eller lignende overfor brugere der surfer rundt på diverse hjemmesider – disse kan målrettes meget specifikt mod netop din målgruppe.
Remarketing på displaynetværket: Annoncer på Googles displaynetværk overfor kunder der tidligere har besøgt din side.
Dynamisk Remarketing: Denne er ligesom “Remarketing på displaynetværket”, her bliver dine annoncer blot vist som billedannoncer, det vil sige at hvis en bruger har kigget på et specifikt produkt, har du mulighed for at vise netop dette produkt for brugeren de næste x antal dage efterfølgende.
YouTube-kampagner: Her har du mulighed for at annoncere på youtube ved enten tekstannoncer eller videoannoncer.
Du kan læse mere om Display annoncering og YouTube annoncering her.