Kom i gang med YouTube-annoncering
På YouTube har du mulighed for, at annoncere overfor tjenestens brugere. YouTube er verdens 2. største søgemaskine og du har derfor mulighed for, at ramme din målgruppe. Du kan samtidig se præcis hvor mange der ser dine video, hvor meget de ser samt hvad du har fået ud af annonceringen.
Ved annoncering på YouTube, betaler du kun for dem der ser og/eller klikker på din video.
Nedenfor kan du læse mere om YouTube annoncering og fordelene ved denne annonceringsform.
LAD OS TAGE EN SNAK

Om annoncering på YouTube
Du kender det sikkert selv. Når du bevæger dig rundt på YouTube og vil se en video, kommer der en reklame frem, som du kan klikke væk fra, efter 5 sekunder. Dette er en YouTube annonce og kaldes en TrueView-annonce. Dette er den hyppigst brugte annonceform på Youtube.
Målretningen af din videoannoncering på YouTube kan foregå på tre måder:
- Mod Placeringen: Du kan vise dine videoannoncer foran videoer der omhandler et specifikt emne, uagtet hvem der ser videoen
- Mod Målgruppen: Du kan vise dine videoannoncer mod en specifik målgruppe, uagtet hvilken video den ligger foran
- Remarketing: Du kan vise dine videoannoncer mod personer, der tidligere har besøgt din hjemmeside
Fordelen ved denne annonceringsform er mange. Blandt disse kan nævnes:
- Du betaler først, når folk har set minimum 30 sekunder af din video (er videoen kortere betaler du når den er set til ende)
- Du ved præcis hvor mange der ser din video samt hvor meget de har set
- Du kan målrette din annoncering meget præcist
- Brugerne er “tvunget” til, at se de første 5 sekunder af din video = gratis eksponering
Hvis du synes at ovenstående virker interessant, så kontakt os og kom forbi til et uforpligtende møde og en snak om videoannoncering på YouTube.
VÆLG EN MARKETINGPAKKE
Standard
Fra 5.800 kr pr md
